Сім брендів, які використовують перероблені матеріали https://ecotown.com.ua/news/Sim-brendiv-yaki-vykorystovuyut-pererobleni-materialy/ З переробленого пластику компанія Nike виробляє кросівки Flyknit — еквівалент 6 пластикових пляшок. Американська компанія по виробництву верхнього одягу і спорядження Patagonia переробляє пляшки з-під содової в поліефір (відомий як поліестр) ще з 1993 року. Вона першою зробила зі сміття фліс.  Компанія G-Star Raw Jeans спільно з репером Pharrell створила лінійку джинсів, виготовлених з переробленого пластику, який виловили з океану. Гібридний матеріал суміші бавовни і пластмаси отримав назву Bionic Yarn.  Starbucks спростувала поширений міф про те, що паперові стаканчики з-під кави не можна переробити прибутково і енергоефективно. Компанія подрібнила в целюлозу 25 млн стаканчиків і перетворила в нові аркуші паперу.  Adidas виробляє в’язані кросівки-шкарпетки з океанського пластику. Компанія брала участь в гонці з Nike за цю технологію, але за підсумком взуття обох брендів з’явилося на ринку майже одночасно. Завдяки «в’язці» і безшовності вдається уникнути потреби в інших матеріалах, навіть в тому ж пластику.  The North Face — американська компанія, яка спеціалізується на виробництві верхнього одягу, взуття та спорядження, до складу якої входить багато синтетики, переробляє поліефір у верх піджака, а щонайменше п’ять перероблених пластикових пляшок перетворює у підкладку.  У 2017 році The North Face представила цілу лінійку футболок і шортів з переробленого пластику, який зібрали у Національних парках США.  Французький виробник мінеральної води Evian взяв за мету до 2025 року використовувати у виробництві виключно перероблений пластик.  Зараз пляшки містять в середньому вже 25% переробленого матеріалу. Компанія так само прагне перенести логістику на рейки поїздів, замість машин, які сильніше забруднюють повітря. 

Комментарии