Українська аудиторія мігрує у месенджери й ігнорує ТБ — дослідження Isobar Ukraine asyrealtyco.wordpress.com

Ключові складові цього дослідження наводить видання MMR. Вони викоремлюють 10 основних трендів — але насправді цікавих моментів більше (тому радимо погортати презентацію наприкінці цієї замітки, хоч і подано матеріал російською мовою).

Вікові зміни інтернет-аудиторії та інші перетворення

Змінилася парадигма перегляду відеоконтенту. Згідно із результатами дослідження, перегляд став діджиталоцентричним. Інтернет стабільно є єдиним медіаканалом, у якого зростає популярність серед населення України. У 2018 році охоплення інтернету зросло до 73% — це 23 млн користувачів щомісяця.

Найцікавішу аудиторію для брендів у сегменті між 18 та 40 роками простіше знайти за допомогою інтернету, аніж осягнути її через телевізійне мовлення, кажуть автори дослідження. На додачу до своїх слів наводять показники. Саме цей сегмент аудиторії проподить онлайн щомісячно на 16 год більше, аніж за переглядом телеканалів. І навіть під час перегляду програм перед телевізійним екраном 1/2 онлайн-користувачів паралельно відволікаються на свої цифрові ґаджети.

9 з 10 українців віком від 12 до 35 років регулярно користуються інтернетом. Найбільший приріст демонструє аудиторія віком 45+ років. Вона виросла на 80% за минулі 6 років.

Також автори дослідження зазначили, що смартфон є пристроєм №1 для користувачів інтернету в Україні будь-якого віку. Цікаво, що 31% інтернет-користувачів при цьому вдаються до смартфону для того, аби придбати щось в інтернеті та оформити купівлю.

Рік санкцій проти сервісів та сацтів з РФ не минув даремно. Охоплення соцмереж та розважальих сайтів, котрі потрапили під санкції, суттєво скоротилося, а монополістами стали закордонні аналогічні соцмережі та платформи.

Також 2018-й можна назвати роком панування месенджерів. Вони активно витісняють класичні соцмережі. Найбільше зростання за рік продемонстрував Telegram. Темпи збільшення аудиторії для нього склали 600% за 12 міс.

Онлайн-ігри є доволі популярним явищем серед українців. Ґеймерами можна назвати близько 5 млн наших співгромадян, котрі регулярно грають в онлайн-ігри.

Електронна комерція поки що не настільки активно розвивається, як могла би. Лише 34% міського населення в Україні здійснює купівлю товарів та послуг онлайн.

Економічні реалії скоригували популярні речі в інтернет-маркетах. Одяг витіснив із лідерських позицій електроніку та побутову техніку в переліку речей, які найчастіше купують в інтернеті.

Безконтактні платежі поки що лише починають своє сходження на українському ринку. Близько 2% українців здійснювали безконтактну оплату за допомогою смартфона у 2017 році.

Нагадаємо, раніше ми оприлюднювали повний звіт американської дослідниці інтернету Мері Мікер про головні тренди електронної комерції та розвитку онлайн-сервісів у США, Китаї та Європі.

The post Українська аудиторія мігрує у месенджери й ігнорує ТБ — дослідження Isobar Ukraine appeared first on Na chasi.

source https://nachasi.com/2018/06/14/ukrayinska-audytoriya/



from Риэлторская Компания А.С.Ю. https://ift.tt/2lda49L
via IFTTT

Комментарии