Мінфін скасував для бізнесу використання печаток

https://nachasi.com/2018/05/11/vykorystannya-pechatok/

Відповідна постанова також скасовує обов’язок дублювання електронних документів на папері. Міністерство нагадує, що законом від 23 березня 2017 року скасовано обов’язок використання печаток на документах суб’єктів господарювання та передбачено адміністративну відповідальність посадових осіб держорганів за вимогу у суб’єктів господарювання наявності відбитку печатки на офіційному документі.

У яких сферах тепер не треба печатки

Чинне законодавство містить норми, які не відповідають сучасним пріоритетам щодо розвитку електронних комунікацій та є невиправдано обтяжливими для бізнесу. Тому й виникла необхідність аналізу та перегляду законодавства.

Мінфін розробив постанову, яка скасовує вимоги використання печаток суб’єктами господарювання під час наступних операцій:

  • надання інформації на запит Держфінмоніторингу;
  • надсилання запитів суб’єктами первинного фінансового моніторингу до державних органів, державних реєстраторів;
  • ведення реєстру фінансових операцій.

Цією ж постановою скасовується необхідність дублювати на паперовому носії документів, складених в електронній формі. У Мінфіні очікують, що прийняття цієї постанови приведе до зменшення затрат часу та коштів суб’єктів господарювання та забезпечить розвиток інформаційних ресурсів.

Нагадаємо, що Мінфін спростив податкове адміністрування та звітність. Проект «Податки Просто» – це міністерська ініціатива для того, щоб консолідувати сили у пошуку рішень, спрямованих на поліпшення процедур адміністрування податків. Мінфін та ДФС працюватимуть над впровадженням сервісу з предзаповнення податкових декларацій, який дозволить мінімізувати кількість помилок при заповненні декларацій та значно скоротити витрати часу платників податків. На першому засіданні робочої групи обговорили формат подальшої роботи.



from Риэлторская Компания А.С.Ю. https://ift.tt/2rGuqeH
via IFTTT

Комментарии